Måste snabbt uppdatera er

Har börjat blogga på ett annat ställe nu men kikade snabbt in här för att uppdatera er lite..

Jag och Mr T fick vår son den 10 december, han är sagolikt söt och helt fantastisk.
När de kom till dom där två tjejerna han smsade med så har jag nu sett bild på dom och har INGET att oroa mig för. Visst dom va yngre än mig, den ena tjejen ser bra ut men är inte lagd åt killhållet om man säger så.
 
Den andra tjejen han smsade med ser rent ut sagt hemsk ut, hon är säkert snäll men hade absolut inget att oroa mig för, såg en del bilder hon hade skickat till min kille och ja... dom bilderna hade jag raderat om jag vore hon.. Ja, jag ska va helt ärlig, den första tjejen ( på hans jobb ) ser bra ut, verkar vettig och snäll, den andra tjejen ser inte bra ut någonstans, och när till och med min kille skrattar och håller med så är de ingen fara, han hade boostat hennes självförtroende lite utan att ha menat vad han skrev.. Kanske verkar falskt.. Ja, det var han, han menade inget han skrev eller sa..
Man kan ju inte skriva att en människa e ful om hon skickar bilder på sig själv.. Sen att min kille inte gillar tjejer med invandrarbakgrund är en helt annan femma. Man kan inte gilla alla, så är det ju..  Tycker faktiskt att min kille va snäll som försökte ge henne lite självförtroende trots att de va svårt.


Han lekte lite, hamnade i en 30 års kris och ville se om han kunde få någon yngre..
När han hade lekt klart så visste han att han ALDRIG kommer kunna älska någon annan än mig.. Han kan inte få någon bättre heller för den delen..
Nu när jag ser tillbaka på den tiden så va det jätte jobbigt men idag är jag så säker... Han skulle ALDRIG välja en tjej i den åldern, bakgrund.

Ja ja, nog om det.. Ha de fint nu :)

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Var bloggar du nu någonstans?

2010-06-08 @ 01:16:10
URL: http://annathestasia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0