Vilken dag..

Inte nog med att jag kom 15 min sent jag hade även stängning på den tidningen jag jobbar med. 3 ½ sida kvar.. materialet skulle senast vara inne kl 14,00.. sagt o gjort så börja jag ringa och allt bara rasa in, helt plötsligt var 3 nr framåt stängda.. VILKEN skön känsla. jag har ju varit hemma fredag, måndag och tisdag för vabb. Hatar vinterkräksjukan så håll er borta från den!

Lunchen var helt underbart god, fläskfilé med pommes strips och bea sås .. Mmmmm Liza min sjukt roliga kollega käka fisk.. Usch.. Det luktar inte ens gott men är bra för en stressad mage enligt henne. Hoppas du mår bra gumman,.

Fick ett sånt fint mail från Marie i växeln, hon var lite orolig att min blogg var borta och att jag slutat blogga men GUMMAN.. jag kommer inte sluta, ska skriva hysteriskt mycket här. Vi tar vår latte snart Marie! U and me and Mr Marknadschefen som för övrigt är SVÅR att få tag i. Så om du " Mr Marknadschef " nu läser detta så ta bort tummen ur ******* och ring mig. Ok? :)

Idag tänkte jag även dra en länk till ett företag som har bra filmer, tex solstollarna.. Ni måste väl minnas den hysteriska Ulla-Bella? Men hur som haver så fann jag självklart dessa filmer på www.headweb.se
Kika in där och titta runt... Jag ska verkligen hyra eller köpa filmer där. Gamla godingar finner man inte så ofta.

Kommer ju även skryta lite vilket jag dock inte är ensam om på denna sida men jag fick tag i Bruce "the boss" biljetter.. Längtar redan.. Fan att dagarna ska vara såååå långa?!

Mitt fantastiska underverk Wille är så rolig och underhållande, han sa att han inte vill bo här mer. Han vill bo hos sin pappa istället. Men jag vet ju att han vill vara här med. Men den kontakt far & son har är helt underbar. Ska passa på att tacka "pappan" för att han är en underbar pappa åt wille. Finns ingen som han.

Nu är ni nog less på mig så nu ska jag dricka kaffe och fundera på något som rör hela mitt liv.
Ska jag köra på det eller ska jag skita i det? Vad tycker ni ( Även om ni inte får reda på vad det handlar om  då det är så pass allvarligt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0