Underbara helg varför tog du slut?

Jag har haft en helt underbar helg. Önskar den aldrig tog slut... På fredagen åkte vi och handlade, jag tony och wille. När vi kom hem till dom andra barnen så va lyckan total. Ida hade försökt göra så fint hon kunde och tim hade precis stampat in lite lera. Tony drog hem en liten stund och spacklade och fixade lite. Jag fixade maten och den stod på bordet när han kom hem i BLÅSTÄLL... Gissa om han va hetare än hetast *Mums* Jag är nog lite tänd på "uniformer* Dock inte väktar uniformen... den ser så löjlig ut. Vem vill dreggla på en hängröv? Tur att Tonys byxor sitter perfekt iaf..

Vi myste till Lets dance och sen skulle barnen sova så vi fick lite egentid..  Sen får ni inte veta mer :)

Lördagen va också helt perfekt, Fixade potatisgratäng och hade en trevlig middag. När vi väl var klara bänkade vi oss alla vid tvn för att se ROBINSON.. Jag hade nog aldrig kollat om det inte vore för min kompis Jossan va med *SÅ STOLT ÖVER HENNE SKA NI VETA*   Sen kollade tony lite då och då på starwars.. mellan då och då så sov han medans jag spelade robinson spelet på Tv4.se. Efter de så var det dax för att sova, vilket vi gjorde. Jag somnade innan tony ens hade hunnit släcka lampan :)

Sen idag så har jag städat och tvättat och käkat pizza med min underbara familj. Livet känns bara helt perfekt nu. Jag har allt jag vill ha... det finns en sak som vi vill ha men det jobbar vi på ... Med glädje, lust och ..... :)

Jag lägger min röst på Leiah ! jag vill vill vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0