ROBINSON JOSSAN

Hej hopp. Måste ju skryta lite över min vän Jossan som är med i årets Robinson.
En helt fantastisk människa som de tyvärr har skrivits massa elakt om. Om jag fick så skulle jag ta den människan och hiva den i en vulkan. Jossan är en generös, rolig, humoristisk samt snygg tjej ( Ja jag som tjej VÅGAR erkänna att en annan tjej är snygg som fan) 

Jag ska vara helt ärlig och säga att jag är stolt som har henne som vän. Det finns verkligen få som ställer upp för en annan människa när han eller hon mår dåligt över saker som hänt i ens liv. När jag hade en tuff period så var HON den enda som orkade höra på mitt ältande utan att gnälla eller baktala. Hon var ärlig och en tröstande vän. Jossan: Tack för att du finns i mitt liv. Älskar dig.. det vet du

Puss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0