Mina favoriter

Jag måste ju än en gång höja Depends produkter. Jag blir lika glad som ett barn på julafton så fort jag är inne på deras sida och ser att dom kommer med nya saker. Jag är en trogen kund till dom och jag hoppas på att det snart kommer finnas depend butiker runt om i landet. Jag kommer med all säkerhet vara en trogen kund. Deras slingor & blekning är det bästa jag någonsin prövat. Har blekt mitt hår sen jag var 14 år och har aldrig fått ett bra resultat vid första blekningen. Ibland blev cet gult och ibland blev blekningen apelsinblond. Nu är det snart dax för mig att lägga in mer slingor och göra mig sommarfin.

Har även testat deras glitter och primer och kan nu bara säga till dom andra företagen dessa välvalda ord: Släng er i väggen! 

Jag har tyvärr inte hunnit springa runt och handla dessa saker som vi ska ha till tjejkvällen, har helt enkelt inte haft tid men jag hoppas jag hinner nästa vecka. Har min minsta son hemma denna vecka samt halva nästa vecka och en massa kalas att förbereda.. Mina älskade barn fyller snart år. Tiden går så snabbt, snart blir min dotter 11 år. Förpubertets unge.. jisses vilka dramaQueens utbrott hon får. Hon har ju även upptäckt smink och allt så nu vill även hon slinga håret innan hon fyller år.. Mammas lilla Sessa.

En annan favorit är cyberphoto vilken service och vilken fantastiskt hjälpsam personal. Köpte min rosa kamera där.

Jag kommer lägga upp en massa bilder på allt möjligt vid senare tillfälle. Tyvärr så ville inte den andra bloggen "hämta upp" mina bilder men vi ska ta nya.. Jag lovar

Kommentarer
Postat av: Stina

Har depend börjat med smink? Ska genast gå och leta efter det

2009-03-18 @ 20:40:29
Postat av: Jaha

Det låter bra de. Depend butiker alltså :)

2009-03-19 @ 11:15:03
Postat av: Regina

Hej Maria!

Keep up the good work med bloggen!

Mamma sa att du hade fått mitt kontonummer (=personnummer) för några dagar sen? Har fortfarande inte fått in några pengar och väntar inga heller enligt banken.. Vore super om du kunde sätta över dem så fort som möjligt!

Kram Regina!

2009-03-20 @ 14:31:21
URL: http://tulsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0