Kvinnliga väktare...

Hahahaaaa.. Sorry men jag kommer aldrig förstå varför ni valde det yrket. För att ni vill visa upp er? Stå och se balla ut? Eller ragga på andras killar? Det brukar stå 2 tjejer vid tunnelbanan och småflirta med killar där jag jobbar. Ser dom nästan varje dag och jag kan inte sluta skratta. Det ser så löjligt ut när dom står där och precis fyllt 20 eller 24. Vad har ni för erfarenhet av livet? Att stå och skratta åt andra människor för att dom går konstigt eller har konstiga kläder är enbart PATETISKT och OMOGET..

Åldersgräns, 25 år och uppåt.. Ja tack! Inga småbarn som springer runt o leker polis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till 100% Kunde inte ha sagt det bättre själv. Tycker bara det ser löjligt ut med överspacklade tjejer som är väktare

2009-03-22 @ 20:16:27
Postat av: aina

Glömde skriva mitt namn, är ny på denna sida så kika in på min sida också. Är 38 år och väktare. Redigt trött på dessa unga väktare. Och jag är inte ensam om att tycka det.

2009-03-22 @ 20:18:25
Postat av: Thomas

Håller med. De kommer att få problem när det krisar.

Vet inte hur de ska tackla mariga situationer bl.a.

Fungerar inte att bara se vackra ut.

2009-03-23 @ 10:25:16
Postat av: Polis city

Kan bara hålla med föregående talare

2009-03-23 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0