HUR lyckades jag misstolka detta???

Mina misstolkningar:

Det som är markerat med FET text missade jag och läsa 3 gånger i fredags när mailet kom...

Från idrottsläraren Nadja:

Hej!
Ditt barn har anmält sig till  "bollskojsträning" på torsdagar
fritidstid. Det är så stort intresse att vi lägger åk 2 kl. 15-16,
direkt efter åk 1 som tränar 14-15. Det känns lyxigt att kunna erbjuda
ytterligare ett rörelsetillfälle. Söder basket, samarbetspartner via
idrottslyftet,
kommer att ha en tränare här i vår idrottssal.Ledaren
heter Anita Tomic. Vi kommer att köra ett antal veckor framåt...ca 5-6
veckor. Fritidspersonal kommer att medverka.
vänl. Nadja

Mitt svar till Nadja:

Hej Nadja!

Självklart ska han få vara med men är det något speciellt som behövs?
Knäskydd ect ect. Som vi alla vet så är han en liten olycksfågel :)

Svaret från Najda:

Hej!
Vi testar med vanliga kläder första gången. Vi kommer att jobba med
händer(basketförening) så jag tror inte att knäskydd behövs.
vänl. Nadja

**************************

Låt oss säga att jag va så brutalt trött så jag helt hade missat att det stod basket, jag var helt inne på att det var fotboll de handlade om...  Kan lova att INGEN har skrattat så mycket som min kära kollega.  Jag kände mig lagom blond vill jag tillägga... FY FAN för trötta dagar när INGET blir rätt, inget sägs rätt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaaa.. fy fan va skönt svar!!!

2009-03-21 @ 11:11:56
Postat av: Annika

Ja, om jag hade varit idrottsläraren så hade jag nog trillat av stolen av skratt när jag läste ditt svar. Haha.. skrattar massa nu.. Skön stil du har. Gillar när folk vågar erkänna sina misstag.. hahaa

2009-03-21 @ 11:20:42
Postat av: Anonym

fy fan va kul!!! Snacka om missförstånd... ASG

2009-03-22 @ 17:27:18
Postat av: Anonym

haha.. undrar vad gympa läraren tänkte när ditt svar kom

2009-03-31 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0