Hej Hallå dagboken

Idag har varit en stressig dag med många tankar på framtiden. Shit.... e ju trots allt 31 år.
Vad har jag hunnit med egentligen? Jo, jag har avlat fram 3 barn i åldrarna 11, 9 & 4 år, varit med om 1 vårdnadstvist/rättegångar, rest lite, festat lagom mycket, men fortfarande känns det som om något saknas i mitt liv...

Har haft flera djur tex; hund, katterm fåglar, sköldpadda, vandrande pinnar, eremitkräfta som förresten hette FREDAG,
har smugglat hem en råtta till min mammas "glädje" tror fan de va en kloakrådis jag fick med mig hem i skolådan när jag var 9 år.. Har haft 2 hankaniner som helt plötsligt fick en jävla massa ungar.. Zootanten ljög BIG TIME...

Men de finaste djuret jag hade som liten var en häst & en Get ( haha ) Min lilla häst va så fin och snäll. Det fanns dock en sak som var jobbig... Den älskade vatten, den skulle bada hela tiden.. Jag var ju uppväxt i småland  & sthlm som liten så vi hade ju nära till sjön Grunnen... Varje gång vi var ute så galoppera tamara ner med mig på ryggen,.. hade inte en chans i helvetet att få stopp på fröken.. Så många ofrivilliga dopp blev det trots allt.

Geten Emma va min absoluta gosget, den ville sova inomhus, den var så rädd för mörkret. Den skrek så vida för jävligt när jag ställde in den i stallet om nätterna så grannarna sombodde kilometervis i från klagade.. ( Vi bodde mitt i skogen så man kunde höra mycket )

Idag har trots allt varit en bra dag och ser fram emot Nordiska trädgårdmässan som snart kommer till Älvsjö.
Om någon ska dit så måste ni gå förbi Sågbäcksgymnasiet som ställer ut där. Helt fantastiska killar och tjejer som verkligen sliter nu.

Krya på dig Marie i växeln, ringde efter lunch och då hade du gått hem..

Kommentarer
Postat av: Bäverskjut

Ja 31 år är ju nästan nära döden.. hehe! Pjuss :-)

2009-03-05 @ 20:44:38
Postat av: Anna

Underbart gulligt men när kommer bilderna?

vi från metrobloggen väntar ju

2009-03-13 @ 09:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0