Bilbranchen.. Fantastiskt

Fy tusan och jobba med motortidningar i dessa tider..Det är inte enkelt vill jag lova. Tyvärr så drar vissa säljare ner brallorna och säljer helsidor för 5000 kr ... Så i morgon ska jag kanske prostituera mig lite och sälja helsidor för 20´när jag egentligen vill ha 30´ :) Skämt o sido, jag hoppas att denna "lågis" vänder snart. Jag har inte lågkojunktur i min plånbok, Har ni ??

Idag fyller min kära kollega Liza år och hennes kille skickade de mest fantastiska röda rosor till henne på jobbet idag.. Så vackra. Vill också ha blommor.. även om jag INTE fyller år. Sen så gick min chef hem.. Stackarn e så sjuk men jobbar iaf,. Krya på dig gumman, hoppas du blir frisk snart :)


Idag så har jag även gosat med mina kattbebisar som precis öppnat ögonen. Så tokigt söta.

Nu ska jag och Tony ligga och kramas framför en film.. Hoppas jag inte somnar..


Sov gott till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0