Nu kör vi :)

De lilla barnet somnade utan minsta problem dom andra två sitter och spelar tv-spel. Tystnaden är UNDERBAR.
Ja ja, ok här kommer 3 små bilder så ni ser vem som skriver en massa strunt och blaj.

   

Här inne bor min och Mr Ts 2  lilla son. Han tror sig födas den 21 December men det kommer inte att hända.. Hör du det bebisen? :) Kan jag bara få sönder? Ok, jag har en stor tjej också som är 11 år men jag undrar om jag inte ska försöka få mig en dotter sen?!?!?!?! Vi får se, är ju fortfarande ung ( 31 år )

 I vecka 15 ( 14+2 ) Tjockis är mitt nya namn ;)
Även kallad bebis Nr 4


Kommentarer
Postat av: Marie i repan

Finfin mage!

Kram

2009-07-13 @ 18:44:26
URL: http://metrobloggen.se/argbiggius
Postat av: Mårten

Va fin & snygg du är !! Lycklig kille du måste ha. Ring mig om du blir singel. Min e-post har du nu

2009-07-14 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0