Nu jävlar *uppdaterar från förra veckan*

Stämningen var harmonisk när jag och barnen klev upp. Vi tände en massa ljus och jag gick för att fixa mitt kaffe.
När kaffet var klart så tog jag min kopp och gick ut på balkongen för att bara höra regnet smattra mot taket. Sätter mig i stolen och njuter som bara jag kan och DÅ får jag syn på något som fick mig att sätta kaffet i halsen, illamåendet kom som en blixt från en klarblå himmel... På balkonggolvet låg en råttsvans samt ett bakben av en råtta, under min stol låg en uppkäftig kattjävel och såg helnöjd ut. FY FAN.. Fy ända in i helaste fan va jag blev äcklad.. Katterackaren har alltså under denna natt tagit en råtta, käkat upp den och lämnat dom äckligaste resterna kvar PÅ MIN balkong.. När ska detta elände sluta? När ska hon förstå att man inte släpar hem resterna av en råtta???

MAIDEN, nu räcker det, snart får du se något som du gillar ligga styckad i din kattkorg....

Nu är det nog, hoppas du förstår det. Jag tänker inte skydda dig mot någon, nu får du stå till svars för vad du har ställt till med. Dina äckelfasoner om kvällarna/nätterna ska stoppas. Vill alla djurvänner komma hit och ge dig en rejäl utskällning så får dom det. Jag välkomnar er. Nu ska ni alla få se en äckelbild på Maidens nattliga matorgier. :)

Älskar dig Maiden men nu har du gått för långt ;)

Klicka på bilden om ni vill se
 

Känner du igen dig?


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag läser din blogg i princip varje gång jag är inne på datorn och tycker den är jätte bra! Tycker att det är kul att du har en blogg utan en massa bilder men ändå får den intressant men bra text! Dock skulle det vara roligt ifall du fick in lite flera bilder så man får ett ansikte på dig! :)

Puss och Kram från Milla.

2009-07-12 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0