Halvnakna Människor i varje Blogg

Har läst ganska många bloggar på sista tiden och "många" tjejer ska slänga upp halvnakna bilder på sig själva.. Varför? Är det för att antalet läsare ska öka eller är det för att ni behöver lägga upp halvnakna bilder på er själva för att öka ert självförtroende? Det vore trevligt om någon kunde ge svar på denna fråga.

Självklart skulle jag kunna slänga upp Sexiga bilder på mig själv men med risk för att någon som man känner väl råkar hamna in på min sida är ju trots allt ganska hög. Självklart ska jag lägga in en bild på mig själv för jag är jävligt stolt över hur jag ser ut. Har ju klämt ur mig 3 barn och är ju inte så gammal än ( 31 år )


Idag så har jag gjort en ofrivillig snöängel på balkongen, Drog på röven så det stod härligt till. Gissa om barnen skrattade. Idag har jag också upptäckt att kattmamman Alice har små bebisar i sin överfeta mage. Någon som vill ha en liten? Jisses.. hur ska detta gå? 3 barn, 3 katter & ännu mer katter? Måste jag vara en jourhavande Kattbebis morska nu eller? Nej fy fan.. hade nog med mina egna förlossningar / kejsarsnitt så det får tametusan Alice fixa på egen hand.
 Jag kommer ställa upp med att: Gosa, ge mat, rensa kattlådan.. Hur mycket mer kan dom begära?



Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Hej! Vill du veta hur du tjänar pengar på din blogg? Då hjälper jag gärna till! Ha en trevlig kväll :)

2009-02-22 @ 20:28:34
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: R.

Gud va bra du skriver. Kul att läsa. Fortsätt så!

P&K

2009-02-23 @ 00:46:10
URL: http://tulsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0