Dagens utflykt

Sverige har skitväder... Jag hade en skitdag men vilken tur att min vän jossan och hennes kille tvingade/psykad/utpressade mig och fick efter 1½ timma med mig och mellan grabben till Nynäshamn...
Vi slog oss ner på restaurang freja och jag som med glädje äter jämt och hela tiden beställde in kött och pommes...
( käkade även lite av min sons pannkaka och kladdkaka och äggmacka )
Fredrik ( Jossans ragg ) hade beställt in toast skagen och jag var inte långt ifrån att attackera hans mat också...

Nu har det gått ca 1 timma sen vi käkade och sktrax ska vi grilla.. fläskfilé Mmm mmm mm
Jag får kramp i käkarna.. hur länge ska jag äta som en flodhäst? Innan vi åkte så käkade jag korvstroganoff ... SUCK...

När jag kom hem så hade den lilla slampan Maiden käkat upp korven jag glömde på diskbänken, haft ett ångetsrace bland den nytvättade tvätten samt lämnat fartränder på toalettgolvet... NU får det vara nog... Hon är fan värre än en karl ...
Så nu ska maiden få möta sin värsta fiende.. citronen... mohahahaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0