Måndag...

Trots att jag har varit ledig i 4 dgaar så känns det bara som 2. Vart har alla dessa dagar tagit vägen?
Jag har haft en fantastisk påsk med mina nära & kära. Har självklart kollat på Robinson och nu känns det inte så kul att kolla vidare. Jag har väl aldrig kollat på robinson tidigare men nu i år när Jossan va med så var valet självklart.
Men eftersom Jossan inte kan vinna så hoppas jag Angela vinner eller Jarmo.

I morgon är det dags att jobba igen och jag längtar. Hoppas det blir fika på buss 77 :)

Nu ska vi ut och köpa glass.. Underbara vår

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja det blir nog inget mer Robinson förrän det sista då så att jag ser när Angela vinner. Är det någon som ska ta hem det hela så är det hon.

Hade ju hoppats på Josephine, men som sagt hälsan går före.

2009-04-14 @ 14:54:46
Postat av: Anonym

Jag kommer inte kolla heller, finalen kanske. Hoppas hoppas Angela Vinner!! Finns ingen annan värdig vinnare

2009-04-14 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0