Fy fan för 11 åriga tjejer

Min underbara dotter driver mig till vansinne snart. Det man säger går in igenom ena örat och DIREKT ut ur det andra. Finns inte en chans till att hon stannar upp och tänker på vad jag sa. Ber man henne städa upp sitt rum så tar det fan 3 veckor innan ens golvet är synligt. Hon är första klassens dramaqueen och jag tror nog att hon är döv också!

I morse bad jag henne att plocka in disken i diskmaskinen.. tror ni hon gjorde det? Nej för tusan.. Jag trodde nästintill att vi hade haft kocklandslaget i mitt kök när jag kom hem.. Det var saker/mat överallt..  Jag sa även till henne i morse att IDAG går du hem direkt från skolan ENSAM samt att hon skulle stanna hemma tills jag kom hem.. Ungen svarade inte ens i telefon när jag ringde.. Hon hade då haft 2 kompisar hemma samt att hon hade vägrat svara i telefonen..

Har trots detta även bestraffat henne hårdar, gav henne utegångsförbud samt "kompisförbud" i tisdags.. När jag kom hem så var det 4 kompisar till henne här som fnittrade och snackade när jag kom innanför dörrarna.. VAD SKA MAN GÖRA?

Min dotter är självklart en underbar ängel.. NÄR HON SOVER OCH ÄR TYST

Annars har dagen varit bra.. Har jobbat med det jag tycker om.


Kommentarer
Postat av: Marie i repan

...och hon är ännu inte tonåring.Jag var hemsk i den åldern. Stod inte ut med mig själv ens.

Kram

2009-04-17 @ 18:22:52
Postat av: Maria

Åh Marie, du får mig alltid att le :) Tycker det är så kul att vi har fått fin kontakt då Mr Marknadschefen har begärt skiljsmässa utan min vetskap :) haha skämt o sido. Jag önskar dig en underbar helg.

2009-04-17 @ 18:48:25
URL: http://marialovestory.blogg.se/
Postat av: Marie i repan

Tack detsamma gumman! Hoppas på en fika snart i vårsolen.

Kram

2009-04-18 @ 09:15:48
Postat av: Marie i repan

Tack detsamma gumman! Hoppas på en fika snart i vårsolen.

Kram

2009-04-18 @ 09:16:53
Postat av: Pernilla

Tänk att det du skriver känns igen...hur ska vi göra med våra "småpuppor"?

2009-04-20 @ 22:49:19
URL: http://linsilusen.blogspot.com/
Postat av: Marie i repan

Ring mig eller hör av dig på något annat sätt. Har tappat ditt nummer.

2009-04-27 @ 21:51:14
URL: http://metrobloggen.se/argbiggius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0